fredag 26. mars 2010

Uten bilder

Det er ikkje slik att eg ikkje strikker/hekler, men eg har ikkje bilder av dei siste prosjektene. To luer er hekla på jobb og gitt vekk, siste blei hekla ferdig på fse kurs igår.
For ca 2 uker siden strikka eg ein kjole/tunika på maskin, i helga fekk den påsydd hekla hello kitty fjes framme. Det blei tatt mye bilder men pcen min nekter å godta minnekortet dei er lagra på. Den er allerede gitt vekk, mottaker passer den ikkje heilt ennå men vokser nok inn i den etterkvart.

Etter påske blir eg sansynligvis permitert, da har eg tenkt å bruke litt tid med symaskinen. Har ein gammel kjole eg vil sy skjørt av. Har og tenkt å sy klær til guttane.
Boden under trappa vil eg gjøre om til garderobe, det skapet me har i gangen er ikkje oversiktlig nok til 5 personar. Foreløpig er den boda heilt full så det vil være litt av ein jobb å tømme/rydde den. Vaskerommet trenger også å renskes godt, utrolig kva ein samler på.

Ingen kommentarer: