onsdag 10. mars 2010

3 ting fra ufo kassen ferdig.

Se kva eg fant i ufo kassen min, strikkeplagg som bare trengde litt montering og festing av trådar. Lua og jakken skal sammen med ein blå body og kvite babysokkar sendast til østlandet der ein liten baby er venta om ca ei uke.

I mangel av betre modell har eg improvisert litt.
Lua er strikka med dobbel tråd i tynn alpakka fra du store alpakka, kva str det er husker eg ikkje men den er ikkje så veldig stor. Den trengde bare å festa nokre få tråendar og knyttebånd.


Jakken hadde eg nesten glemt, den blei lagt vekk fordi eg ikkje fikk til hetta fint. Nå da eg fant den igjen lot eg heller være med heile hetta og syntes den blei fin slik.
Det var fryktelig mangen trådar å feste for jakken er strikka av oppreksgarn. Garnet er ara og eg syntes fargen er veldig fin.
Dukka mi som er str. 62/68 passer denne jakken godt, det er oppbrett på ermane og jakken er rillestrikka så den bør nok passe ei stund.



Denne dukkedressen var nesten heilt ferdig, einaste eg har gjort nå er å feste litt endar og sy i knappar. På dukkeklær liker eg å bruke ulike knappar da får eg brukt einslige knappar.

Ingen kommentarer: