mandag 29. mars 2010

Guttane sine påskekyllingar.

For nokre uker siden kjøpte eg 3 sett med påskekyllingar på nille, guttane har malt og pynta slik som dei syntes blei fint. Setta inneholdt 3 øyer, heldigvis hadde eg liggande.
Dette er yngstemann sine, hans favoritt farge er grønn. Gutten ville ha dei aller størst auene eg hadde, han brukte så mye lim att kyllingane var kvite heilt til limen tørka.

Mellomste sine kyllingar er vel dei mest alternative, han har fortalt det er robot kyllingar.
Eg har malt benkane og limt kyllingane fast. Det er litt enklare å holda styr på dei då.



Eldstemann sine er meir slik me tenker oss påskekyllingar.

Det tok si tid å lage desse, 3 lag maling og pynting. Egentlig har dei også føtter men den den kyllingkroppen som var i pakkane var ikkje den samme som på bilde. Til denne kroppen syntes ikkje eg det var nødvendig å styre meir.

Guttane brukte opp all limen til pyntinga så igår da eg skulle lime kyllingane på benken måtte eg bruke lynlim. Så nå har eg lim på nesten alle fingertuppane.

4 kommentarer:

Anita sa...

Så utrolig fine di va :) Skjønne guttane te onkel og tante ♥

Anita sa...

Men eg lure på en ting... fyllte alt den pynten med??

Åse sa...

Det som fulgte med settet var gul og rød maling, auer, fjær og gule bånd. Resten er slik som eg har hatt liggande.

Beate sa...

Så sjarmerende fugler! :)