søndag 7. juni 2009

Mitt første oppdrag på strikkemaskin.

For eit par mnd. siden lovte eg att eg skulle prøve å strikke ein "body" til ein godt voksen mann. Han trengte noko innerst av ull når han går på jakt, som ikkje gliper i livet.
Då blei arbeidsbeskrivelsen omtrent slik:
-lange ermar
-beina avsluttes på låret ein plass
-det skal vera mulig å gå på do uten å ta av seg alt

Nå er eg godt over halveis, dressen mangler kanter i ribb (dei skal strikkas for hånd og tar litt lengre tid).
Heile dressen er strikka i sisu, eg begynte med ein grønn og lilla mix til det var tomt da fortsatte eg med ein grå og gammel rosa mix.
Da eg begynte hadde eg ingen mål å gå etter det (halv)ferdig produktet er ein kombinasjon av 2 mønster, ei kofte fra sandnes garn og tights fra boka maskeball.
For eit par dagar siden prøvde mottaker dressen, den passa (heldigvis) men han ville ikkje ha knapping framme som eg hadde planlagt så det må gjørs noko med.

3 kommentarer:

Anita sa...

haha stiligt :)
nå ska me snart i dåp, har vært i kirka då.. glede meg te å gi dressen og smikka fra deg :) ja pluss vottene te M.

Anita sa...

eg kan virkelig ikje forså at d ska ver så inni granskauen vanskelig å få en stoffbit te å bli 45X50 cm....

Anita sa...

klart du ska få ei ku med vinger, kjære deg. Viss eg bare finne ut ka bok den e i :)