mandag 15. juni 2009

Mitt første innlegg fra Egersund.



Eit lite situasjons bilde tatt på brakka for 3 min siden.

Den røde "toalettveska" er kjempefin til å ha reisestrikketøy og småting i, den er så klar rød att eg blir i godt humør av å se på den.

Eg har også kjøpt ny pc, HP mini, kjempelett å ta med seg. Må jo innrømme att eg falt veldig for den pga utseende.
Det er vel over 2 mnd siden eg fekk meg mobilt bredbånd, så der er bare vekta og størrelsen på
den andre som har hindra meg
.




3 kommentarer:

Anita sa...

Ja eg og blir godt humør av å se på den :):)

Eg sko og hatt ei i den størrelsen, sko fått forstørra den hos dere neste gang, mulig eg kan prøve på jobben åg :)

Klems

Anita sa...

Gralla me ny pc, den va kjempesøt :)

Hehe, d seie jo litt når en pc e "søt" liksom :)

Anita sa...

Takk :)

Eg har ikje begynt enda.. eg e litt usikker på ka stoff eg ska bruke.. eg har faktisk kustoff liggende..men kjersti og silje syns det va tøffest med brun ku..du har ingen formening om d?? du ska bare ha den te pynt liksom?

Nå har eg nettopp vært på Ikea og kjøpt flere kule stoff :) Komme sikker bilde på bloggen imårå =)