onsdag 5. mai 2010

Jippi


Denne fantastiske boka kom først ut i 1977, for mangen år siden lånte eg den på biblioteket men har ikkje funnet den etter det. For nokre dagar siden fant eg ut att den var trykt opp igjen, da var eg ikkje sein om å bestille. Dessverre får eg ikkje tak i tilsvarande bok med str 4-7 år, håper det kommer etterkvart.
Boka er kjøpt hos Tanum, den blei bestilt på fredag og eg fekk den igår (tirsdag). Liker når ting skjer fort.
Har to bøker til på ønskelista, får se etterkvart kva det blir til.
Eldstemann har lært å strikke, ambisjonane er skyhøge. Han skal strikke laaaaange skjerf men har ikkje tålmodighet til å strikke meir enn 4-5 masker om gangen.
Han har også bestemt att oldemor skal få veske han har sydd, modellen han har valgt har ei del håndsøm. Lurer på kordan det skal gå for han er redd knappe- og synåler, symaskinen er han ikkje redd i det heile tatt.

Ingen kommentarer: