onsdag 30. desember 2009

Kva ein gjør når nokon ikkje kan la tapeten være i fred

Dei to yngste har i eit par uker nå revet litt og litt tapet på gangen. Det hjelper ikkje kva me seier, området vokser sakte men sikkert.
Den eine tingen som har hjulpet er å sette den store kofferten forran men den skal eg ha med meg på jobb snart
Så det har vore litt grubling på kva me skulle gjør.

Ein dag slo det meg, veggteppe!!
Då var det å finne fram egna stoffer og prøve seg litt fram, eg er dårlig på dette men eg fant ein kombinasjon eg likte.















Slik blei det ferdig. Stoffene er ein kombinasjon av nytt og gammalt
Hodeskallane er eit gardinstoff som eg egentlig skulle trekke bruke til å trekke om eit bilsete. Det blei for lite til yngsteman før eg fekk somla meg til å trekke om.
Baksida som er rød og det grønne er gamle laken eg har fått av mor. Det strippete er noko eg har kjøpt på Jysk, veldig tynt.















Etter eindel fram og tilbake og mye roting i knappane blei opphenget slik.

Sånn innimellom når eg orker er det meininga att hodeskallane skal få knappar i augeholene.

Men ikkje akkuratt nå, etter å ha sydd i to dagar er eg glad for att teppet henger på veggen.







Ingen kommentarer: