fredag 4. september 2009

Plutselig tilbake.

Det har vore liten aktivitet dei siste ukene. Grunnen er enkel, eg har ikkje somla meg til å installere nytt antivirusprogram.
Ein kollega anbefalte avg så da prøver eg det. Heilt på egenhånd har eg kjøpt (på nett) og installert antivirus og brannmur heilt aleina.

På Stord er det ca 5% av arbeidarane kvinner, først og halve andre tur har eg jobba med ei. Me to kom godt overens, desverre kom ho til å ramle og brekke beinet (nederst på leggen). Eg blei med ambulansen til legevakten/sukehuset, og venta sammen med henne i eit par timar.
Etter jobb var eg og ein annan kollega innom sykehuset med litt klær og toalett saker. Ho er nå sykemeldt i 8 uker foreløpig.

Idag festa eg trådar på J si bukse, han bestilte umiddelbart jumper og sokkar i ull. Han blir glad for det meste eg syr eller strikker.
Ein omslagsboby strikka i fabel er nesten ferdig, holder på med andre ermet. Er litt lei av heile greia.
Skal gjøre ferdig nøstebarn dressen, den er lova vekk.

Ingen kommentarer: