onsdag 27. april 2011

3 fødselsdager.

Eg har hekla 3 stk av denne muffinen (litt forskjellige) men glemte å ta bildet av dei to andre. Grunnen er att det er 3 stk som har hatt fødselsdag denne turen, og då er det jo kjekt å overraske med kake.
Mønster har eg ikkje brukt, såg litt på bilder og prøvde meg fram. Hadde eit bildet i hovudet om kordan eg ville den skulle se ut og er veldig fornøyd med resultatet.
Da første muffin blei pakka opp forsto endelig kollegane kvifor eg hadde styrt og massa om bomull i 2-3 dagar. Vurderte å bruke branntetting men den var så ekkel og knirka, så da måtte eg ein tur til butikken.

Har også hekla to luer denne turen den første er omtalt i forrige innlegg, den andre blei gjort ferdig i dagtidlig og gitt vekk uten att eg fekk tatt bildet. Den blei tatt i bruk med det samme, det er jo kjekt når ting faller i smak.

Ingen kommentarer: