mandag 21. februar 2011

Morsdag overraskelse på Aukra.

Søndags morgon var som alle andre dagar på Aukra, heilt til eine formannen plasserte ein pakke av sammenteipa papirark foran meg på bordet. Må innrømma eg eit øyeblikk var skeptisk til kva dei hadde funnet på. Da eg tok reiv vekk papirarka viste denne "vasen" seg, fylt med dumle og smørbukk (det hadde vist ikkje vore mulig å få tak i blomster kvelden før).
Sjølsagt var eg ikkje i tvil om att den skulle være med meg hjem, den står nå på stuebordet med ein bukett roser i (SO overrasker ennå)

Denne lua har tatt tid, eg fekk garnet av formann før jul men det har til tider gått treigt. Planen var bestemorsruter i litt ulike størrelser men eg fant ikkje nokon eg likte, så da blei det striper i ulike bredder. Hadde ein aldri så liten skattejakt i knappesamlingen for å forsikre meg om att lua blei noko heilt for seg sjøl.

Denne lua har vore ferdig ei stund men eg ville vente med bilde siden svigerfar skulle få den. Strikka i freestyle fra Dale, kor eg fant mønsteret husker eg ikkje lengre.


Ingen kommentarer: