onsdag 4. august 2010

Storproduksjon.

6 par tynne ullsokker er strikka til nå, 3 av dei idag. Først hadde eg tenkt å strikke 7 par, nå ser det ut til att det kan bli meir. Dei er kjempegode å bruke og er mye tynnare en "vanlige" raggsokkar.
Til nå har eg brukt sisu, har bittelitt fabel men dette er rester i ulike farger.
Til ein sokk går det med 33-34 gr garn.
Eg bruker 20 min. for å strikke ein sokk, om ein maske hopper av nåla må eg oftast begynne omigjen. Idag har det gått tålig greit, har ikkje bomma meir en 2 gonger (ein gong rett før tåfelling).



Til å felle av øverst bruker eg smårester av superwash, er litt bevist på å lage forskjellige kanter slik att det er lett å skille par.

Når eg er vel forsynt med sokkar er det andre som også ønsker seg litt. Foreløpig vil dei to yngste ha til vinteren, med veldig spesifike fargeønsker.

2 kommentarer:

Anita sa...

Hmm kan du strikka noen par te meg av garn eg har liggende?? :D

Åse sa...

Det kommer ann på garnet, eg har ein finstrikkemaskin som liker best tynt garn. Strikkefasthet fra 28-32m pr 10 cm.