torsdag 22. juli 2010

Det er normalt å bruke ullsokkar på sommaren.

Snart i mål med nytt mønster, idag har eg prøvd meg fram på strikkemaskinen for å strikke sokkar. Eg har litt sisu liggande og trenger litt tynnare sokkar nå i sommar (kollegane mine meiner eg er riv ruskande gal som bruker raggsokkar på sommaren).
Nå tror eg att masketall og framgangsmåten er heilt klar, kvier meg litt for å sette igang for eg skal strikke minst 7 par.
Målet er å bruke opp alt eg har av egna garn til dette, aller helst før eg reiser på jobb.

2 kommentarer:

Anita sa...

d verste av alt e å fryse på bena. eg støtte deg 100 prosent!!

Åse sa...

Hovedgrunnen er att det er fryktelig varmt med tjukke raggsokkar midt på sommaren. Nå strikker eg sokkar som er halvparten så tjukke, er forresten nesten ferdig med ein satser på 2 par idag.