lørdag 16. mai 2009

Framgang på kjolen i faerytale.

Kjolen vokser den, har delt av for ermehull, videre skal framside og bakside strikkes kvar for seg. Har vore veldig i tvil om eg nokon gong vil montere den når den bilr ferdig, etter å ha spurt om forslag på forumet uformelt har eg blitt enig med meg sjøl om å plukke opp maskar fra ermekanten til ermar.
Dette er noko eg pleier å gjøre på strikkemaskinen, tenkte overhodet ikkje i dei banar mens eg funderte på korleis eg skulle gjer det enklast mulig.

Vaskerommet er "nytt", sist lørdag endevente eg rommet heiv ut og fant andre møbler. Då ting begynte å komma på plass mista eg interesen (som vanlig) og det gjekk fryktelig tregt. I uka har mor vore innom og rydda kjøkken og vaskerom (herlig) så nå har eg snart ingen grunn til ikkje bli ferdig på hobby/gjesterom.

1 kommentar:

Anita sa...

Glede meg te å se kjolen :)