torsdag 26. mars 2009

Nye strikkepinner.

Idag har eg handla "litt", var innom husfliden i Stavanger for kjøpe garn og kjoleoppskrift. Dei hadde det eg leita etter og strikkepinnesett (Knit Picks) fra Du Store Alpakka, 8 utskiftbare pinner og 4 kabler.
Eg har lenge ønska meg det settet og kjøpte det i dag fordi eg har vore flink og endelig levert reiserekningar for januar, februar og mars.
På vei til ferja gjekk eg innom norli, der fant eg ei kjekk bok med barneklær som også fekk bli med hjem.

Har så smått begynt å legge opp masker, skal kose meg med å strikke kjolen når eg ser CSI i kveld (opptak). Det blir eit arbeid som er litt for stort til å reise med så då er det godt å ha jakken i ranglan felling.
Begge ermane er ferdige, eg har begynt på bolen og er ferdig med ribbkanten nede. Før eg begynte var eg litt i tvil om grønnfargen var fin, nå syntes eg den er kjempefin.

Ingen kommentarer: