torsdag 17. juli 2008

Kor får eg kjøpt Gjesdal garn.

Onsdag reiste eg og to av ungane til Sandnes for å overnatte hos Kristine.
På kaien i Stavanger måtte eg innom garnbutikken for å kjøpe mønster og garn til kjole, men dei forhandla ikkje Gjesdal. Sjølsagt kom eg ikkje tomhendt ut, 4 nøste sisu og mønster hefte med hekla huer.
I Sandnes hadde eg samme problem, dei forhandla heller ikkje Gjesdal. Å gå ut av ein garnbutikk uten garn gårnesten ikkje ann så der kjøpte eg mønster til kort genser til meg, 12 nøste ara og 4 nøste ragg garn.

Ikveld har eg rekka opp ei lue som har vore stua vekk ei stund fordi eg var komt godt over halveis da det gjekk opp for meg att den skulle heklas med 3 tr og ikkje 2 tr. Nå er eg komt like langt som den eg rekka opp. Lua skal bli ferdig snarast for eg har tenkt å gi den vekk i bursdagsgave.

1 kommentar:

Anita sa...

Har du prøvd spar kjøp`?