fredag 16. mai 2008

Strikka tepose, 12 m og 30 rader på strikkemaskin tok nokre min. Sydd saman og fylt med vatt, så dynka med litt duftolje. Mellomste ville ha den med i barnehagen med mista den på veien etter det har eg ikkje sett den.

14 mai var eg på info møte på Martinique, kjekt å møte kollegaer igjen. Denne gongen skulle eg være litt lur å reise hjem kl 12 (ikkje kl 3 som sist) men ferja kom ikkje før 1t seinare då gjekk ingen buss så eg måtte gå hjem.


"Snart" er eg ferdig med nøstebarn dressen, det holdt akkurat med garn. Det som gjenstår er å plukke opp masker til kant framme og hals, til dette har eg nok garn. Dressen er i str 3 år og litt for liten til yngste, den er nok også for liten til den yngste til søstera mi (han er 2 år men nesten like stor som 3 åringen min).

Ranglar felling var kjekt så nå lurer eg på om yngste skal få genser, einaste problemet er att ingen av mine liker ull og eg liker ikkje å strikke med bomull.

Ingen kommentarer: