onsdag 9. april 2008

Litt søm.

Det går ann å lage gin og tonic gele, blandingsforhold var ca 2 deler tonic og 1 del gin. Det var sterkt syntes eg men gelen var grei den.
Lita veske, sydd etter mønster i Tildas julehus

Kanin sydd etter mønster i Liv i kludene, den skal få brodert fjes og klær etterkvart.


Lue/hatt til barn fra Tildas julehus, den er gitt bort og er i bruk. Den er lett å sy så eg kommer nok til å lage fleire av den, kanskje med tilhørende votter.

I det siste har eg sydd litt på maskin. Det er kjekt og derfor har eg kjøpt 2 Tilda bøker, Tildas julehus og Tildas hus.

I forrige uke var eg på biblioteket å lånte 4 lydbøker (krim) så nå tilbringer eg store deler av dagen inne på hobbyrommet. Det er greit å ha noko å gjere når ein er 100% sykemeldt.
Formen er varierande og eg håper å komme på sykehuset til utredning snarast.

Dei lange bånda på sjalet i forrige innlegg er klipt av, alle tråder er festa og det er hekla ein svart kant rundt. 5 bordkluter er i bruk etter att eg har fått festa tråder, 1 babyborn dress har fått påsydd ermer og festa tråder.

Ingen kommentarer: